Sunday, April 8, 2012

Merai Hujan Di Kantor Pos

sebuah sampul surat
...
sebatang pen
...
sekeping setem
...
senaskah zine
...
sebiji donat
...
segulung nikotin
...
indahnya jutuaan titisan yang jatuh ke aspal lantas menghasilkan irama menyelinap ruang pendengaran, membangkitkan aroma yang menerjah liang pernafasan...merai hujan di kantor pos

16 comments:

  1. eh...aku mana ada buat zine...tunggu lah kalau2 aku ada buat zine nnt...haha

    ReplyDelete
  2. aku gabungkan kesemua objek yang dinyatakan pada subjek iaitu kau..macam janggal bayangan aku, kau tahan sebiji donat pada sebatang nikotin di mulut kau.hahah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hadoi...yg kau gabungkan semuanya kenapa? haha

      Delete
  3. Mohon disambung tuliskan perempuan yang mencari Tuhan lang.

    *padu*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Errr...sebuah tulisan yg biasa2 seperti kebiasaan
      hehe...tengok lah, kalau idea datang, aku sambung

      Delete
  4. kau masih lagi guna setem, pak lang. kita mampu mengubahnya.

    ReplyDelete
  5. setem tu ada nilai sentimental yg tersendiri...haha

    ReplyDelete
  6. pehh makan donat. goreng pisang lagi sedap rasanya

    ReplyDelete
  7. donat macik tepi jalan tu mmg sedap! nak buat cemana kan

    ReplyDelete
  8. err...mahal sebenarnya kos penghantaran donat

    ReplyDelete
  9. semoga kamu gembira dengan semua itu pak.

    ReplyDelete
  10. ya, sesetengah perkara kecil bisa membesarkan hati kita sendiri :)

    ReplyDelete