Wednesday, December 19, 2012

Konsekuensi


aku adalah  lelaki jalang yang melacurkan nasib 
pada lorong-lorong takdir yang tak tertempuhkan 
mana mungkin aku lenyapkan semuanya
sedangkan melawan sepi aku hampir mati

atau yang harus lenyap itu aku?




13 comments:

  1. kena lawan juga bro, mana leh biar macam tuh jer. kita ada jiwa.

    ReplyDelete
  2. kalau kau tak larat nak lawan, meh sini..
    kita lawan sama-sama..
    kitakan kawan.. =)

    ReplyDelete
  3. baru aku tau mana mai nama pak lang tu!

    ReplyDelete
  4. jangan lah lenyap macam tu. aku kan ada

    ReplyDelete
  5. kenapa entah putus harapan macam tu je, murtad punk rock dah mu ni *betul2 marah*

    ReplyDelete
  6. hidup manusia sentiasa dikelilingi konflik

    sedangkan punk itu sendiri adalah konflik

    ReplyDelete
  7. mmglah, tapi tu tak bermakna boleh putus harapan begitu saja. punk juga ialah harapan

    ReplyDelete
  8. bukan putus harapan, mungkin suatu penyelesaiaan

    ReplyDelete
  9. kena kuat lang..

    cakap senang kan..hehe

    ReplyDelete
  10. lang lang..jangan jadi belalang lah lang..yg harus lenyap itu belalang bukan ko lang..

    ReplyDelete